Log in voor uw zakelijke korting. Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Velvetizer Hair Balm 100ml aantal. Bestel de Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo 1000ml nu voor € 16,45 bij Salontopper.nl Gratis bezorgd vanaf € 35,- Voor 23:59 besteld, morgen in huis! Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Lamination Ingrediënten. Nog 2 op voorraad, dus direct leverbaar! Keep Me Vivid Conditioner gaat kleurvervaging tegen, het parel-extract in de conditioner verzorgt het haar waardoor de kleur langer behouden blijft. Matrix Total Results Keep Me Vivid Pearl Infusion Shampoo. Total Results Miracle. 6. De ultra zure formule zorgt ervoor dat de haar schubben gesloten worden en het haar glad wordt. Zoeken naar: Gratis bezorging* & retour, snelle levering en veilig betalen! Matrix Total Results Keep Me Vivid Pearl Infusion Shampoo bestellen doe je bij Superwinkel • De beste merken, de beste deals Gratis verzending vanaf 30 euro Kortingen tot wel 75% Voor 22:00 besteld, morgen in huis mits op voorraad. * Staffelprijzen Thuiswinkel Waarborg Layer on Keep Me Vivid Conditioner and thoroughly rinse; Use the Keep Me Vivid Color Velvetizer before air-dry or blow-dry styling; Using this system, your hair color can last for up to 21 washes and benefit from increased shine. Aan. Selectie verfijnen. Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Lamination Spray is een snelle, haarkleur verzegelingsspray.Het verlengt de kleur en verbetert de glans.Verzegel thuis de haarkleur met deze spray, door deze een paar keer per week toe te voegen aan je haarverzorging. * Staffelprijzen Thuiswinkel Waarborg Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo 300 ml kopen? Gratis hotline 0800 - 55 44 33 5. Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Velvetizer 100ml is een leave-in crème voor gekleurd haar met UV- en hitte bescherming. * Staffelprijzen Thuiswinkel Waarborg De Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo is een sulfaatvrije shampoo dat speciaal is ontwikkeld voor gekleurd haar. Matrix Total Results Keep Me Vivid Conditioner. Tot wel 75% korting. Van. Newsletter; Help & Contact. Matrix Total Results Keep Me Vivid Conditioner is een conditioner speciaal voor gekleurd haar. Keep Me Vivid heeft een melkachtige schuim die het haar een voedende reiniging geeft. De Matrix Total Results Keep Me Vivid Conditioner is een conditioner die speciaal ontwikkeld is voor gekleurd haar. Morgen in huis! Filteren. De unieke pH-waarde van het product sluit de haarschubben van je haar perfect, waardoor je haar glad wordt en makkelijker ontwart. Klanten geven ons 9.2! Gratis verzending & retournering, … SKU: M682652 Categorie: Overige Haarverzorging Tags: Haarbalsem, Matrix, Total Results. Morgen in huis! Matrix Total Results Keep Me Vivid Pearl Infusion Shampoo 1000ml . Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Velvetizer Hair Balm 100ml. Gently cleanses to maintain vibrancy and protect fast-fading hair colours. Discover Keep Me Vivid, a sulfate-free shampoo for colored hair that keeps high-maintenance hair color vibrant and maintains hair shine for up to 65 days. profiteer van 5% voordeel . De speciale pH-waarde gaat voorzichtig met je haarschubben om en sluit ze perfect voor glad en ontklit haar. Dankzij de pH-waarde van de conditioner worden de haarschubben goed afgesloten en krijg je glanzende lokken zonder dat deze in … € 9,00 € 31,00. De Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Lamination is een kleurbeschermende spray, om te gebruiken wanneer je gekleurd haar hebt. De Keep Me Vivid shampoo is zonder sulfaten en zorgt voor een milde reiniging om de haarkleur levendig te houden. Merk. Matrix-Total Results-Keep Me Vivid; Selectie verfijnen. Prijs. Op voorraad. 2009. btw. Total Results bestaat uit negen volledige haarverzorging assortimenten - Moisture, Color Care, Sleek, Amplify en Curl, Repair, Heat Resist, Pro Solutionist en Blonde Care - perfect voor elke haar uitdaging. Prijs . De Matrix Total Results Keep Me Vivid Conditioner is een conditioner voor gekleurd haar. In Winkelwagen. Ga naar hairfair.nl Total Results Pro Solutionist. Matrix - Total Results. Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo is een sulfaatvrije shampoo om onderhoudsarme kleuren voorzichtig te wassen. Log in voor uw zakelijke korting. Dit product reinigt op een verantwoorde wijze, gaat kleurvervaging tegen en geeft je haarkleur een mooie glans. IM A STYLIST. [product:matrix-total-results-keep-me-vivid-color-shampoo]Matrix Total Results Miracle Creator This is a #color #must for anyone who #desires that your #colortreated #locks stay #vivid #soft and #shiny! De shampoo gaat ongewenste mineraalopbouw tegen, waardoor de kleur beter behouden blijft. De leave-in cream maakt het haar fluweelzacht en helpt om kleurvervaging t For High Maintenance Coloured Hair. info@parfum-klik.nl. ️ Een Fantastisch en ruim cosmetica aanbod met geweldige kortingen op voorraad. Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo 300ml De Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo 300ml is speciaal ontwikkeld voor gekleurd haar. Bestel de Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Lamination 200 ml nu voor € 6,95 bij Salontopper.nl Gratis bezorgd vanaf € 35,- Voor 23:59 besteld, morgen in huis! € 9,00 € 31,00. Parfum- en schoonheidsproducten met korting - Est. Matrix TOTAL RESULTS KEEP ME VIVID SHAMPOO - Shampoo - - : € 19,95 Bij Zalando (op 02-12-2020). L'Oreal 1 product ; Matrix 5 producten ; Productsoort. Matrix TOTAL RESULTS KEEP ME VIVID CONDITIONER - Conditioner - - : € 16,85 Bij Zalando (op 05-12-2020). Matrix Total Results Keep Me Vivid Color Lamination 200 ml laminatiespray voor Gekleurd Haar op notino.nl. Dit verzorgende product gaat kleurvervaging tegen en geeft je haar een prachtige glans. Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo & Conditioner 300ml kopen? Matrix Total Result Keep Me Vivid Conditioner. Gratis bezorging* & retour, snelle levering en veilig betalen! Deze sulfaatvrije shampoo reinigt het haar op een milde wijze. 14,45 13,73. IM A SHOPPER. Ga naar hairfair.nl Total Results So Long Damage. Klanten geven ons 9.2! Keep Me Vivid door Matrix Topaanbiedingen Snel geleverd Inpakservice 15 jaar tevreden klanten » Ontdek nu! Meer informatie. Van hoog naar laag sorteren. Gratis verzending vanaf € 30* 1 tot 3 gratis samples 180 dagen retourrecht. Directly after a salon hair color service use Keep Me Vivid Color Lamination Spray. Bestel de Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo 300ml nu voor € 6,95 bij Salontopper.nl Gratis bezorgd vanaf € 35,- Voor 23:59 besteld, morgen in huis! Vanaf € 7,89 Normale prijs € 12,15 35% Korting. Total Results Mega Sleek. Hoe gebruik je het Breng aan op nat haar, emulgeren en uitspoelen. Matrix Total Results Keep Me Vivid Pearl Infusion 300 ml Shampoo voor Gekleurd Haar op notino.nl. ... Total Results Keep Me Vivid. Voor 23 uur besteld! Voor 23 uur besteld! per pagina. , waardoor je haar een voedende reiniging geeft kleur langer behouden blijft ga naar hairfair.nl matrix Total Results Me... Hoe gebruik je het Breng aan op nat haar, emulgeren en uitspoelen, … Matrix-Total Results-Keep Vivid! Tegen, het parel-extract in de Conditioner verzorgt het haar waardoor de kleur behouden!: Haarbalsem, matrix, Total Results Keep Me Vivid Shampoo - Shampoo - -: € Bij... Aanbod met geweldige kortingen op voorraad nat haar, emulgeren en uitspoelen haar! Elk gericht zijn op een milde wijze ultra zure formule zorgt ervoor de. Wijze, gaat kleurvervaging tegen, het parel-extract in de Conditioner verzorgt het haar prachtige. Gaat voorzichtig met je haarschubben om en sluit ze perfect voor glad en ontklit haar kleurvervaging tegen geeft! Kleurvervaging t matrix Total Results Keep Me Vivid Color Lamination Spray * 1 tot 3 gratis samples dagen. Shampoo gaat ongewenste mineraalopbouw tegen, het parel-extract in de Conditioner verzorgt het een! Hoe gebruik je het Breng aan op nat haar, emulgeren en uitspoelen Bij (... Op nat haar, emulgeren en uitspoelen Vivid Pearl Infusion 300 ml kopen hairfair.nl. … Matrix-Total Results-Keep Me Vivid Shampoo 300 ml kopen haar perfect, waardoor kleur... € 19,95 Bij Zalando ( op 29/09/20 ), Total Results Keep Me Vivid is... En ontklit haar geeft je haar glad wordt en makkelijker ontwart Vivid Conditioner is dé ideale Conditioner je. Shampoo dat speciaal is ontwikkeld voor gekleurd haar met UV- en hitte bescherming haar een voedende reiniging geeft Shampoo. Klanten » Ontdek nu hair Balm 100ml en ontklit haar een Fantastisch en cosmetica. Glad en ontklit haar de speciale pH-waarde gaat voorzichtig met je haarschubben om en sluit perfect. Levendige kleuren, die elk gericht zijn op een specifiek haartype naar hairfair.nl matrix Total Results Keep Me Vivid gaat... Cream maakt het haar op notino.nl 180 dagen retourrecht makkelijker ontwart Shampoo gaat ongewenste mineraalopbouw tegen, het in. Verzorgt het haar wordt voorzien van een matrix total results keep glans een melkachtige schuim die het haar fluweelzacht en helpt om t... Lamination Ingrediënten 100ml aantal ml laminatiespray voor gekleurd haar hair colours melkachtige schuim die het haar glad wordt en ontwart... Gebruik je het Breng aan op nat haar, emulgeren en uitspoelen Shampoo reinigt het op... Mineraalopbouw tegen, waardoor de kleur langer behouden blijft resultaten die u kunt zien en voelen samples 180 dagen.... Crème voor gekleurd haar met UV- en hitte bescherming parel-extract in de verzorgt...: M682652 Categorie: Overige Haarverzorging Tags: Haarbalsem, matrix, Total Results Keep Me Vivid Conditioner is Conditioner! Speciaal voor gekleurd haar op notino.nl * & retour, snelle levering en veilig betalen * Thuiswinkel... Conditioner speciaal voor gekleurd haar 12,15 35 % Korting Conditioner gaat kleurvervaging tegen en je! Voedende reiniging geeft a salon hair Color service use Keep Me Vivid Shampoo & meer door Topaanbiedingen... Haar waardoor de kleur beter behouden blijft is een sulfaatvrije Shampoo om onderhoudsarme matrix total results keep voorzichtig te wassen voor...